Diši kao medo

PREPORUKA KNJIŽNIČARKE:

Kako kaže sama autorica, ovaj naslov donosi 30 svjesnih trenutaka koji će pomoći djeci da se osjećaju mirno i usredotočeno, bilo kad, bilo gdje. Svi želimo uvesti više mira u svoj život, osjećati se pozitivnije i sretnije. Odgovor je u potpunoj svjesnosti ili ti mindfulness. Metoda koja se već nekoliko godina prakticira u pojedinim školama u svijetu s namjerom da svoje učenike ne razvija samo kognitivno već i duhovno i emotivno, mindfulness je tehnika koja putem disanja djecu uči kako se bolje kontrolirati, imati bolje socijalne vještine, bolje spavati i koncentrirati se te uživati u većem samopoštovanju. Manja razina anksioznosti i depresije te bolji školski uspjeh ciljevi su koje je uz vježbe opisane u ovoj knjizi lagano postići.

 

Svi želimo uvesti više mira u svoj život. Svi se želimo osjećati više usredotočeno i pozitivnije. Odgovor je u potpunoj svjesnosti. Diši kao medo vodi nas kroz zabavne vježbe koje će nam pomoći da se opustimo i probudimo svoju maštu. Jer baš kao što trebamo vježbati svoje tijelo, moramo protegnuti i svoje mišiće potpune svjesnosti! Duboko udahni i izdahni sav zrak iz svojih pluća. Sada otvori ovu knjigu i okreni bilo koju stranicu koju želiš! Ove će ti vježbe pomoći da se osjećaš smireno i staloženo, pomoći će ti da se usredotočiš ili ti dati malo energije kad ti zatreba. Možeš prestati biti mrzovoljan, postati oblak, istegnuti se poput mačića ili čak izumiti nešto potpuno novo u svome umu. Krenimo!

Kategorije: ,
Promjena veličine fonta
Kontrast
Ova web stranica koristi kolačiće i traži vaše osobne podatke kako bi poboljšala vaše iskustvo pregledavanja.