RENÉ FREUND IDEMO NA MORE: Danas je poprilično loš dan u životu Antona, dobroćudna vozača seoske autobusne linije. Nedavno se zaljubio u Doris, svoju susjedu. No prošle je noći na njezinu balkonu čuo nekoga muškarca kako kašlje. I onda još u autobus uđe Karla, koja je oboljela od raka i posljednji put želi vidjeti more, i to odmah. Vruće je i Anton brzo razmišlja. Hrabrost nije jedna od njegovih jačih strana, ali nije li Doris rekla da voli muškarce koji su odvažni? Nedugo zatim putnicima u autobusu Anton objavi: “Sada idemo na more.”
RODAAN AL GALIDI DVIJE DEKE, TRI PLAHTE: Ovo je priča o iračkom izbjeglici. Zove se Samir Karim, ali to nije važno jer to nije njegovo pravo ime. Rođen je 1. srpnja, ali to nije njegov pravi rođendan. Živi u nizozemskome centru za tražitelje azila, ali ni to nije važno, jer svi su prihvatni centri isti. Ili nisu? Samir Karim upoznat će vas s pet stotina imigranata koji čekaju da im nizozemske vlasti dadu dozvolu boravka. Dok je ne dobiju, ne smiju raditi. Ne smiju se školovati. I ne smiju izostati s jutarnjeg prijavka. Neki čekaju tri, neki sedam, neki šesnaest godina; neki su u međuvremenu ondje umrli, a neki se rodili. Nitko od njih ne zna koliko će čekanje još trajati, ni kako ga skratiti. I premda su vrata centra otvorena, vanjski je svijet za njih zatvoren.
NANCY TUCKER PRVI DAN PROLJEĆA: Chrissie ima osam godina i živi s poremećenom majkom koja joj ne daje jesti. Djevojčica doslovno umire od gladi. Njezin uglavnom odsutni otac nudi joj samo prazna obećanja pa Chrissie pronalazi olakšanje u bjesomučnim divljanjima zbog kojih se osjeća moćnom: krade hranu i mlijeko u školi, slatkiše u trgovini, šefuje i maltretira djecu iz susjedstva. Nevidljiva, nevoljena i zanemarena, u svom divljanju zadavi malenog dječaka iz susjedstva, u očajničkom, nesvjesnom pokušaju da osjeti da postoji i da ima moć. I dok su svi prestravljeni zbog smrti mališana, Chrissie promatra svoju zajednicu i posljedice svoga čina dok policija provodi istragu približavajući se nezamislivoj istini. Dvadeset godina kasnije s novim imenom i vlastitom kćeri, Chrissie, sada Julia, rehabilitirana je i ponovno se suočava sa svijetom opterećena krivnjom i pitanjem zaslužuje li biti majka nakon onoga što je učinila.
MILENA BENINI NOKTURNO ZA KRPELJA: Vampiri ne mogu ništa izliječiti. Ali mogu zaustaviti prirodne procese u tijelu – i zajedno s njima, rak. U svijetu u kojem su klimatske promjene učinile karcinome još prisutnijima, vampiri su se odlučili otvoreno pojaviti i sad su društvena elita. Što Viv, privatna detektivka, sasvim sigurno nije. Ali jednog dana u ured joj upada jedan od velikih vampirskih šefova s ponudom koju ne može odbiti. Na prvi pogled jednostavna, istraga će je odvesti u svijet kriminala i laži u kojem nitko nije onakav kako na prvi pogled djeluje, a prijateljske i ljubavne veze naći će se na teškoj kušnji.
DOMINIK BARTA VRATA DO VRATA: Roman o životu u gradu, o identitetu i samoći te o toleranciji i solidarnosti. Kurt, homoseksualac u ranim tridesetima, napokon je pronašao posao kao profesor i uselio se u mali tetin stan. Isprva mu jako smeta buka iz susjednoga stana, ali kad upozna gospodina Drechslera, koji već desetljećima živi u toj zgradi, prilagođava se životu čak i sa zvukovima iz susjedova toaleta. Kurt se ubrzo sprijateljuje i s novom susjedom, pametnom i erotičnom biologinjom Reginom. A kad se poslije bračne svađe k njemu useli najbolji prijatelj, liječnik Frederik, te jedan od učenika, Kurd Ferhat, u kojega je potajno zaljubljen, iznenada u njegovu stanu potraži utočište od svjetske politike, Kurt konačno shvaća što znači imati obitelj…
DOMINIK BARTA SA SELA: Obiteljski, provincijski i politički roman. Sve počinje bolešću koja se može iščitati kao stav odbijanja. Theresa je supruga utjecajnog farmera na još uvijek uspješnoj farmi u plodnoj dolini u Gornjoj Austriji, gdje je strukturna promjena već ostavila vidljive tragove: stare se farme ruše i zamjenjuju obiteljskim kućama, prihodi od poljoprivrede opadaju, obitelji se neizbježno raspadaju. Kad Theresa iznenada neobjašnjivo oboli, prestane govoriti i svakodnevno funkcionirati, cijeloj obitelji izmiče se tlo pod nogama. Theresa je tragična figura romana, žena koja je oduvijek činila sve što se od nje namjeravalo i očekivalo, ali koja više nije voljna prihvaćati svoju sudbinu. Njezin suprug Erwin mora naučiti kako prihvatiti pomoć i osjećaje