PREDRAG RAOS STARAC, A MORE: Mladi novinarski par dolazi u starački dom snimiti dozlaboga dosadnu reportažu, jer su na Dolac poslali drugu ekipu. Otkriva se, međutim, da je starački dom vrlo veselo mjesto, dakako, ovisno o kutu gledanja, u kojem ljubav cvjeta. U njemu je sve erotizirano, uglavnom samo na riječima, jer sve je, čitav roman, prenabijen seksualnom simbolikom. Ako i ima marljivog truda, nema konzumacije. Bar dok se pri sredini ne pojave dvije “socijalne radnice” odnosno “sestre njegovateljice” koje mijenjaju situaciju. Na radost penzoša, no ne nužno i na njihovo dobro.
BARBARA KINGSOLVER DEMON COPPERHEAD: Roman je o dječaku koji se rodio samohranoj majci tinejdžerici i mrtvom ocu, u mobilnoj kućici, bez ikakvih dobara osim zanosnog izgleda i riđe kose te sarkazma i opakog smisla za preživljavanje. U priči koja ne staje da predahne, pripovijedanoj njegovim vlastitim necenzuriranim tonom, Demon odolijeva suvremenim opasnostima udomljavanja, dječjeg rada, loših škola, sportskog uspjeha, ovisnosti, katastrofalnih veza i razornih gubitaka. Tijekom svega toga on se nosi s vlastitom nevidljivošću u popularnoj kulturi u kojoj čak i superjunaci napuštaju selo u potrazi za gradom.
ANA BAHRJANA UZNEMIRUJUĆI: Anton Doškuljaka, diplomant Fakulteta novinarstva, pokušava pronaći svoju svrhu u životu. Neko vrijeme radeći kao dopisnik novina za politiku, zatim kao krupije u jednom od najskupljih kasina u Kijevu, te na kraju kao voditelj odjela za promišljanje u časopisu Svijet kriminala upio je sve duhovne bolesti svoga vremena. Proganjaju ga opsesivni snovi, grješni snovi o duhu-monahinji. Anton odlazi u crkvu u potrazi za duševnom ravnotežom, umjesto toga dobiva ponudu da postane glavni urednik crkvenog lista. Novi posao potiče ga na nove grijehe i zločine: sve ispovijedi parohijana tajno snima na diktafon. Anton dobiva otkaz na tom poslu. Potom ostvaruje svoj davni san o vlastitom restoranu u kojem će posjetitelji imati prigodu međusobno se ispovjediti i dobiti oprost svih svojih grijeha.
MIRANDA JULY NA SVE ČETIRI: Poznata, iako ne nužno i slavna umjetnica kreće na put autom s kraja na kraj SAD-a, od Los Angelesa do New Yorka. Pola sata nakon rastanka s mužem i djetetom spontano skrene s autoceste, smjesti se u bezlični motel i otputi posve drukčijim stazama.
SHEHAN KARUNATILAKA SEDAM MJESECI MAALIJA ALMEIDIJA: Kad se napokon probudio sav zbunjen i izgubljen, profesionalni ratni fotograf u Šri Lanki, ateist, obožavatelj Freddieja Mercuryja, prikriveni homoseksualac i opsesivni kockar Maali Almeida pomislio je da su za to krive one blesave tablete njegove prijateljice Jake. No onda je shvatio da je – mrtav. Kako je umro i zašto je umro, ne zna, no zna da se probudio u zagrobnom životu, u Međuprostoru, pretrpanome i kaotičnome mjestu nalik na urede u kojima je najvažnije slijediti precizan popis formalnosti i procedura. Ondje mu kažu da će još sedam mjeseci (ili sedam noći) biti duh na Zemlji, sve dok ne uđe u Svjetlost i sljedeći život. Mogao bi on i odmah krenuti u Svjetlost, no najprije mora pronaći odgovore na mnoga pitanja. Kako su ga ubili? Tko ga je ubio? Što se dogodilo njegovu ljubavniku Dilanu i prijateljici Jaki? Može li im nekako dojaviti gdje će pronaći njegove fotografije koje razotkrivaju zvjerstva počinjena na otoku? . “Dolje” ga njegova obitelj i prijatelji panično traže ne znajući da je ubijen. Dok Maali nastoji pronaći način kako bi fotografije dospjele do pravih ljudi i shvatiti kako je i zašto umro, u Međuprostoru susreće duhove, prete, yake i demone…
ITAMAR VIEIRA JUNIOR ISKRIVLJENI PLUG: U središtu su priče sestre Bibiana i Belonísia, kćeri obespravljenih radnika na plantaži u Água Negri. Zaintrigirane tajanstvenim kovčegom ispod bakina kreveta, sestre se upuštaju u nešto što ne bi smjele. Svoju će dječju odvažnost platiti nesrećom koja će im zauvijek izmijeniti živote, toliko da će jedna od njih morati postati glasom one druge. Odrastanjem će spone među njima slabjeti: Belonísia će nastaviti živjeti na plantaži, dok će Bibiana napustiti obitelj i upustiti se u borbu za emancipaciju radnika i pravo na zemlju. No sudbinski će ih događaji uvijek vraćati u okrilje obitelji.