EVALD FLISAR MOJE KRALJEVSTVO UMIRE: Pričom je Šeherezada zavela Šahrijara. A pričom nas zavodi i autor u ovom pseudoautobiografskom romanu u kojem, uvodeći upravo Šeherezadu kao lik, prikriva da je upravo on naša Šeherezada, koja plete priču uokvirenu drugim pričama, navodeći nas da čitamo dalje, da knjigu uvijek iznova uzimamo u ruku, da tražimo kraj, smirenje, razrješenje. No to se razrješenje u knjizi ne naslućuje, a kad konačno dođe ostavlja čitatelja u čudu, ne u čudu zbog konkretnog sadržaja tog razrješenja, već zbog pitanja koje nam lebdi nad glavom kad knjigu dočitamo: je li moguće ispričati priču koja je izvorna, koja nije ponavljanje već tisuću puta prepričanih motiva? Koja će biti konačno ona tisuću i druga priča, ona koju nastoje ispripovijedati svi pripovjedači nakon Šeherezade.
TIHOMIR MRAOVIĆ ŠAPAT DRUGE DIMENZIJE: Izumi profesora Ota su maštoviti. Jedan od njih, ravno iz druge dimenzije, dovodi u stvarnost junake iz bajki i romana za mlade, kao što su Crvenkapica, Mali princ, Petar Pan, Alisa, kapetan Kuka i drugi.
Kako će proći susret s izmišljenim likovima, koji su zaživjeli u stvarnosti, doznat će mladi srednjoškolski par Vitomir i Danijela.
JULIE CAPLIN VILA S POGLEDOM: Lia Bathurst, uspješna tekstilna umjetnica, putem DNK testa otkriva da je 50% Talijanka. Štoviše, saznaje da njezin biološki otac nije čovjek kojeg je smatrala ocem, već svjetski poznati talijanski glumac. U potrazi za inspiracijom i istinom, Lia putuje na Amalfijsku obalu gdje se suočava s Raphaelom Knightom, očevim menadžerom. Raphael je skeptičan prema Liji, te sumnja da je samo još jedna “kopačica zlata” u nizu. Dok Lia pokušava stupiti u kontakt s ocem, Raphael je odlučan zadržati je podalje od obitelji. Međutim, prisiljeni biti blizu jedno drugomu, budi se snažna (i nepredviđena) veza između dvaju neprijatelja. A čarobni krajolik Amalfijske obale i njene delicije kao da potpiruje bukteću vatru.
B. EASTON 44 POGLAVLJA O 4 MUŠKARCA: Brutalno iskreni memoari analiza su ženske seksualnosti ispričana britkim stilom ukroćene „loše djevojke” koja će vas nasmijati do suza. Ništa i nitko nije pošteđen dok se ona prisjeća tetoviranih i testosteronom napumpanih bivših dečki, koji su je na kraju doveli do pravog ljubavnog iskustva s ozbiljnim, izuzetno zgodnim… računovođom. Nakon što je zasnovala obitelj sa savršeno običnim „mužobotom”, nedostaje joj bezbrižna strast iz mladosti. Počinje zapisivati svoje avanture u tajni dnevnik iz zabave, ali kad on pročita njezine zapise, shvati da je možda otkrila Sveti Gral tehnika bihevioralne modifikacije. Psihološki ples koji slijedi nije ništa manje nego urnebesan dok ona koristi svoj dnevnik poput plamenika pokušavajući zapaliti svog hladnog, distanciranog partnera.
ISABEL GILLIES TAKVO ŠTO DOGAĐA SE SVAKI DAN: Autorica je imala život kakav bi svatko poželio – zgodnog, obrazovanog i uspješnog supruga koji je radio kao sveučilišni profesor, dva zdrava dječaka, kuću iz snova i brak pun ljubavi i razumijevanja – barem je tako mislila. U samo nekoliko mjeseci njezina su se uvjerenja pokazala pogrešnima, a grčeviti pokušaji da svoju obitelj zadrži u komadu – uzaludnima. Takvo što događa se svaki dan – komentirala je njezina prijateljica. U emotivnoj ispovijesti simbolična naslova autorica iskreno i bez maski progovara o nesigurnostima jedne žene, njezinim zabludama, nošenju s neočekivanim životnim preokretima i najvećoj izdaji koju je doživjela – preljubu. Knjiga je lišena patetike i samosažaljenja, napisana jednostavno i neposredno, s dozom britkog humora, više nalikuje intimnom razgovoru s dobrim prijateljem nego srcedrapajućim memoarima.
INGO SCHULZE ČESTITI UBOJICE: O sudbini jednog zaljubljenika u knjige i čitanje, mirnog i apolitičnog čovjeka, kada su društvene i političke promjene na istoku Njemačke postupno mijenjale identitet ljudi. Norbert Paulini ugledan je drezdenski antikvar knjiga u čijem su antikvarijatu pasionirani ljubitelji knjiga godinama pronalazili skriveno blago i susretali sebi slične ljude koji su svoje živote zavjetovali književnosti. Međutim, s političkim i društvenim promjenama antikvarijat, Paulinijevo životno djelo, financijski propada, a kupaca je sve manje. On prvo gubi posao, zatim obitelj, a na kraju i stan. Pritom se i sam mijenja: postaje ogorčen, naprasit i srdit. Nekoć pošten i ljubazan čovjek, bezrezervno, dušom i tijelom predan knjigama i čitanju, postaje reakcionaran, koketira s desničarskim pokretom, biva optužen za umiješanost u homofobne incidente. Sa slomom DDR-a mijenja se i sustav vrijednosti, dio po dio nestaje iluzije o svijetu pravde i sigurnosti, a grubu igru bez skrupula preuzima kapital ne štedeći ni čitatelja ni pisca.