JUSSI ADLER- OLSEN ŽRTVA 2117: Novine pokojnicu nazivaju samo Žrtvom 2117 – dvije tisuće sto sedamnaestom izbjeglicom koja je te godine izgubila život u Sredozemnom moru. Ali za trojicu ljudi ta je žrtva mnogo više od toga, i njezina smrt pokreće niz događaja koji Sektor Q, uvlače u krajnje opasan – i krajnje osoban – slučaj: slučaj koji ne samo da otkriva mračne tajne iz prošlosti, nego nosi kobne posljedice za budućnost. Za labilnog danskog tinejdžera, smrt Žrtve 2117 postaje simbol svega što prezire i savršena izlika da se prepusti svojim ubilačkim porivima. Za Ghaaliba, okrutnog krvnika iz zloglasnog zatvora Abu Ghraib, smrt Žrtve 2117 prvi je korak u terorističkoj operaciji koju priprema godinama. A za Assada iz Sektora Q, Žrtva 2117 veza je s njegovom prešućenom prošlošću i s obitelji od koje se odavno oprostio.
VALERIJA CEROVEC HOTEL HORIZONT: Na usamljenom otoku, do kojeg se dolazi trajektom Titanik koji vozi samo jednom mjesečno, a na njega se može doći samo na poziv i s poznavanjem lozinke, nalazi se najprivlačniji hotel – Hotel Horizont. U tom hotelu živi i radi skupina ljudi čije živote prati cijeli svijet. Kada u Hotel Horizont na poziv, među tisućama drugih izabranih, stigne nova djevojka Dora, voditeljica Velma daje joj zadatke – odsad će se zvati Ursula, njezin simbol bit će tuljan, a ona će postati najslavnija akrobatska plivačica. Drugi stanovnici Hotela, kao i Dora, imaju svoje uloge, nova imena i simbole, njihove uspjehe prati cijeli svijet, ljudi im pišu pisma, a fotografije im se nalaze na naslovnicama najvažnijih svjetskih magazina. No na otoku i u Hotelu nije sve idealno: stanovnike izjedaju ljubomora i žal za vanjskim svijetom, oni su zapravo stanovnici zlatnoga kaveza.
LIDIJA DEDUŠ JA SE ZOVEM LIDIJA DEDUŠ: Žena je u srednjim četrdesetima, živi s mačkama, iza sebe ima nekoliko propalih veza, vježba jogu, pokušava smršavjeti, radi kao službenica u banci, a u slobodno vrijeme piše poeziju i traži smisao života neprestano se pitajući: je li ovo sve? Ovaj maestralni tour de force emocija i smijeha secira svakodnevicu jedne žene: borbu s kilogramima, previranja u odnosima, zaljubljivanja, samozavaravanja, suočavanja s vlastitim pogreškama, konfliktne situacije na poslu, apsurdne i komične situacije na Tinder spojevima, loše veze koje nas obeshrabre. Lidija Deduš postavlja pitanje tko smo i suočava nas s tim koliko smo iskreni sami prema sebi i koliko se na kraju dana prihvaćamo i volimo.
JENNY ERPENBECK KAIROS: U Istočnom Berlinu 1980-ih godina slučajno se u autobusu susreću devetnaestogodišnja studentica i oženjeni sredovječni pisac koje povezuje i ljubav prema glazbi, slikarstvu i književnosti i započinju burnu ljubavnu vezu. Nakon početne idile pokazuje se da je Hans patološki ljubomoran, slab, neodlučan i osvetoljubiv, a Katarina popustljiva do samoponiženja. Kad ga ona prevari, on joj ne može oprostiti i među njima nastaje opasna pukotina koja otvara prostor okrutnosti, kažnjavanju i pokazivanju moći. Svijet oko njih također se mijenja: kako se Istočna Njemačka počinje urušavati, nestaje sve ono što je predstavljalo sigurnost i pouzdanost ustupajući mjesto novoj eri koja osim dobitaka donosi i nenadoknadiv gubitak.
HONG SHENG PALAČA VJEČNE MLADOSTI:Priča o korupciji i pobuni, ali ponajviše o ljubavi. Gospa Yang Yuhuan, poznata po svojoj ljepoti i umjetničkim talentima, miljenica je cara Ming Huanga, koji uživa u njezinu društvu i zanemaruje dužnosti i obveze vođe. Rođaka svoje voljene, Yang Gouzhanga, postavlja za premijera te njemu i ambicioznomu generalu An Lushanu daje velike ovlasti, pa više ni sam nije svjestan što se događa, kako u njegovu okruženju, tako i u cijelome carstvu. Ljubav prema gospi Yang ugrožava čak i samo njegovo prijestolje.
MIGUEL DE CERVANTES SAAVEDRA BRAK NA PRIJEVARU / RAZGOVOR PASA: Brak na prijevaru neka je vrsta introspekcije vlastite svijesti i savjesti jednog od dvojice likova, u kojoj on “ispovijeda” svoje grijehe i životne zablude. Priča je to o dvostrukoj prijevari u kojoj sudjeluju, ujedno kao akteri i žrtve, jedan muškarac i jedna žena, lakoumni vojnik i žena sumnjiva morala. Na brzinu stupaju u brak te se uzajamno obmanjuju, svatko od njih u želji da izvuče neku materijalnu korist. U drugoj naraciji, Razgovor pasa, ulogu glavnog protagonista i ujedno naratora prebacuje na psa koji natenane izlaže svoje životne pustolovine pune naglih obrata i susreta s različitim predstavnicima ljudskog društva. Drugi pseći lik pažljiv je slušač koji svojim mudrim komentarima popraćuje i donekle usmjerava samu naraciju. Pas koji je preuzeo ulogu naratora ispočetka i sam sudjeluje u nanošenju zla, potom postaje pasivni promatrač, a zatim – za razliku od spomenutih ljudskih likova – pokušava upozoriti na zlo te mu se na koncu čak odluči i aktivno suprotstaviti.