MIRO GAVRAN ODABRANE KOMEDIJE: Bez obzira na formu, broj glumaca ili broj priča, Gavranove se komedije bave privat¬nim, najčešće ljubavnim i bračnim životom suvremenih likova, potrebom za blisko¬šću i rješavanjem problema vezanim za tu potrebu kao i razotkrivanjem me¬hanizama funkcioniranja društva. Poput Gavranovih dobro skrojenih drama, i njegove komedije slijede prokušani recept: na¬peta radnja, likovi koje prepoznajemo, tople emocije, pozitivna misao i kao dodatak humor.
IDA HEGAZI HØYER PRIČE O UTJESI: Tri različita susreta u tri različita europska grada, tri žene (ili je to možda jedna i ista žena, Norvežanka?) slučajno susreću dvojicu muškaraca i jednu ženu i s njima stupaju u intimnu vezu. Ali, je li tu baš sve slučajno, i što je to što bi u tome svemu (slučajnome?) mogla biti utjeha?
LEONID ANDREJEV SOTONIN DNEVNIK: Osnova radnje prikazuje stvaran događaj, tragična pogibija američkog bogataša Alfreda Vanderbilta I. u havariji Lusitanije 1915. godine. Fantastična, maestralna priča o pravoj prirodi čovjeka koju iz prvog lica priča sam Sotona. Preuzevši lik američkog milijardera Vandergooda, dolazi posjetiti naš svijet, uvjeren kako kao veliki glumac i tvorac laži lako može izaći na kraj s ljudima. Samoljubiv i željan pozornosti i povlađivanja, odlučuje Zemlju pretvoriti u pozornicu, a cijeli svijet u svoju publiku, kojom će se lako poigravati. No, velikog majstora ceremonije ljudi bi na koncu mogli pobijediti u njegovoj vlastitoj igri.
MARIA LAZAR ZABRANJENO ŽIVJETI!: Berlin, 1931. Vrijeme bezbrižnih dvadesetih godina sad je prošlost. Masovna nezaposlenost, siromaštvo, društveni nemiri i politička radikalizacija postali su svakodnevicom. Nakon velikoga burzovnog sloma 1929. ugledni se bankar Ernst von Ufermann našao pred bankrotom. Mora otputovati u Frankfurt pregovarati o još jednom u nizu kredita za spas svoje tvrtke. Međutim, u zračnoj luci postaje žrtvom pljačke i ostaje bez isprava. Zrakoplov polijeće bez njega. Kad se nedugo nakon polijetanja sruši, cijeli svijet misli da je i on među žrtvama. Ufermann grabi tu priliku, svojim životnim osiguranjem spašavajući svoju obitelj i tvrtku. Uzima novi identitet te kao kurir apsurdne radikalne bande odlazi u Beč, gdje će se pritajiti pod lažnim imenom. Započinje napeta igra mačke i miša, koja se vrti oko prijevara, izdaja i laži.
EMMI ITARANTA SJEĆANJE VODE: Nakon Stoljeća sumraka svijet više nije onakav kakvim ga znamo. Oluje su raskomadale kontinente, polovi se otopili, a kineski Novi Qian zavladao je Skandinavijom. Nakon ekoloških katastrofa izazvanih naftnim ratovima, najdragocjeniji je resurs voda – vodni se zločin stoga plaća glavom. U tom posttehnološkom svijetu sedamnaestogodišnja Noria Kaitio postaje majstorica čaja – što je ugledna pozicija koja nosi veliku odgovornost i prati je dobro čuvana tajna: znanje o izvorima svježe vode. No kad se obitelj Kaitio raspadne, Noria mora odlučiti hoće li slijediti tajnoviti put predaka ili krenuti u zabranjeno istraživanje Izgubljenih zemalja sa svojom jedinom prijateljicom Sanjom.
ŽARKO MILENIĆ MOJE VJENČANJE: Sedamnaestogodišnji mladić živi s pedesetogodišnjim razvedenim ocem, popularnim autorom ljubića, koji je u vezi je s mladom i lijepom glumicom koja ga iskorištava. Sin mrzi oca i njegovu zaručnicu. Majku jako voli, iako je ona prema njemu hladna i rijetko je susreće. Od Bake saznaje da ga Majka nije ni htjela roditi i da je sama pristala da o njemu skrbi Otac. Otac je za svoje vjenčanje sakrio veliku svotu novca koju Sin pronalazi. Uzima taksi do mora. U jednom hotelu upoznaje četrdesetogodišnju prostitutku koja ga podsjeća na njegovu majku i plaća joj da izigrava Mladenku.